Dişlerde meydana gelen sorunlar öncelikle farklı yöntemler ile tedavi edilmeye çalışılır. Protez uygulaması son tercih olarak uygulanan bir tedavi yöntemidir.

Yeni Nesil Tedavi!

Bruksizmde Yeni Nesil Çözüm

Bruksist hastalarda sıkma sıklığının azaltılması,  sıkmaya bağlı kas ağrılarının giderilmesi, sıkma sonucu oluşan masseter ve temporal kaslardaki tetik noktalarının non-invaziv ve etkin bir şekilde tedavi edilmesini sağlanmaktadır.

Çene Eklemi Tedavilerinde Yeni Nesil Çözüm

Çene eklemi ağrılarında, hareket kısıtlılıklarında ve sinovitis sebepli dejenerasyonlarda düşük enerji seviyeli lazer tedavisi, non-invaziv ve etkin bir yöntemdir.

İmplant Sonrası Yara İyileşmesi

İmplant, gömülü 20 yaş dişi çekimi ve benzer cerrahi işlemler sonrası oluşan nervus alveolaris inferior, nervus lingualis ve nervus infraorbitalis parestezisi veya hiperestezisinde  non-invaziv ve etkin bir tedavi yöntemidir.  Travma sonrası sinirde tam kesi (kopma) oluşmamış ve 3 aydan fazla zaman geçmemiş ise tama yakın fonksiyon kazanımı sağlanır.

Düşük enerji seviyeli lazer, travma yerinde fibrosiz oluşumunu minimize ederken, akson rejenerasyonunu hızlandırır.

Yara İyileşmesinde Yeni Nesil Çözüm

Orjini ne olursa olsun bütün yaralarda klasik tedavilere kıyasla süratle yara iyileşir. Düşük enerji seviyeli lazerlerin biyostimülatif etkileri birçok otör tarafından enzimatik, immunolojik, elektron mikroskobu ve kontrollü çalışmalarla kanıtlanmıştır. Doku fizyolojisinin ileri derecede bozulmuş olduğu osteoradyonekrozlar, bifosfanat nekrozları, osteomiyelit, alveolit gibi ağız yaralarında kısa sürede sonuç alınmaktadır.

Lazerin Diş Hekimliğinde Kullanımı

• Diş çekimi sonrası yara iyileşmesi tedavileri,
  • Alveolit tedavisi,
  • Her türlü ağız cerrahisi sonucu yara iyileşmesinin hızlandırılması